ADHD Center

Ny juste videokanal på YouTube ADHD Center, som jag såg precis nyss tack vare att ADHD Center på wordpress som visar hela filmen Mitt huvud är en torktumlare.

http://adhdcenter.wordpress.com/

ADHD

Cool bild annars hos Concerta ADHD Center  eller vad tycks?

Concerta Depot effekt

Bra med lite nya sidor nu när ADHD och ADD verkar ägna sig mest åt Schizofreni. Under tiden kommer ytterligare ett ADHD och ADD, har jag sett, frågan är väl mer om det är i år eller nästa. Japp nu har jag gjort mina två blogginlägg per  år.

Concerta

Concerta

Concerta
ADHD Medicin med metylfenidat – andra medel med metylfenidat är Ritalin, Equasym, Medikinet.

Concerta Depot effekt

Bokstavsbarn bildar ord och ord betyder något i meningsbärande syfte, lyssnar du?
ADHD Medicin ett ord för Bokstavbarn
  1. ADHD Center
  2. Att leva med ADHD (på engelska)

Annars en rad bra filmer från ADHD Center på tuben, vad sägs om living with ADHD?

  1. Thumbnail37:05

    ADHD Efter diagnosen

eller hur man på bästa sätt lära sig att ta vara på den nya kunskapen om sina för och nackdelar efter att ha fått diagnosen ADHD.

Metamina ADHD Medicin

Metamina dexamfetamin

Metamina

Metamina dexamfetamin

  1. 186 views 3 months ago
  2. Thumbnail38:11

    ADHD Att organisera vardagen

Lite små feta tips om hur man organiserar helgerna efter vardagen som gud glömde eller var det tvärtom?

  1. 145 views 3 months ago
  2. Thumbnail38:59

    En sak i taget 

En film av Vanja  Beckman liksom de två ovan också är.

  1. 140 views 3 months ago
  2. Thumbnail59:43

ADHD värre än ADHD ur  blir det inte.

ADHD Mitt huvud är en torktumlare

Vad sägs, kan det egentligen bli så väldigt mycket bättre?

ADD

Vad är ADD?

ADD

ADD

ADD

BlogCatalog

Det här inlägget postades i ADHD CONCERTA RITALIN, ADHD och ADD och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.