Frukt på jobbet i en fruktkorg

Frukt till företag

Fruktkorg Företag

Ska vi alla börja med frukt och fruktkorg på jobbet, det än nog ganska säkert mycket bättre och hälsosammare än kakor och annat. Eller vad tror vi om Hälsokost med frukt och grönt i det längre loppet med mer vitaminer mineraler och bättre hälsa på jobbet. Frukt på jobbet är nog en ganska bra grej för ägaren och personalen.

Fruktkorg Företag

Vart tar saker och ting egentligen vägen nu verkar det som om sidan med video klipp försvinn.

Blomma med frukt och grönt
Ärade stammisar!

Som ni säkert alla vet har jag varit ute och sålt sex i Europa och Amerika, men nu när jag kommer hem för att äntligen kunna ta tag i de stolta webbplatsen igen så upptäcker jag att videorna inte fungerar och blir helt bestört när jag tänker på alla som kommit hit och mot min vilja fått se en massa videos som inte fungerar. Därför undrar jag vart toge egentligen Video-Klipp.Se vägen? Har inte sett något anslag meddelande eller nått…

Las sidan bara ned eller vad händer egentligen, eller kommer den tillbaka?
Frukt eller gift

Det här inlägget postades i Hälsa och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.