Jag tänker inte ha sex med vem som helst!

Jag har eftä lång funderan kommät på att jag inte vell ha sex mä alla!!
Så ni får allt vänta ni suktande och trugande,Käkade en leverpastejmacka i går kväll och när jag borstade tänderna i morse så glömdä jag ,peta dem innan, så det fick asså blä efteråt va. Fan troru intä ja fäck ut el lite bit leverpastej. Undra om skulle änga sig åt att smuggla leverpastej eller ska man hålla sig till sitt egna pastejkök?Lagomt samlag kan väl va sjysst liksom, män om du börje tä å gläffsa, då ere kört!Men å andra sidan sä på mäcke rourke som vatt mä i flera filmer, han blä sexutnyttjad åsså, vaäräh för liv egntligä? Dä verka inngä rolitt. Då sätt ja hemma å sä på TV i ställe, å ja tänkä inte runka. Näe ved duva.Posh vell ja äntäh gnullla, Bruno värka lite seg.NÄE kvalitää sare va!!! Schakira har ja faktist fundera på .Men va sa en säjjä te na då? Ööh väll du pöka fattar väll ho intä? Hon ääh ju spanjack ellä nått va? Pamela anndersson kanskä dårå?Ja ääh romantiker å väll ha mycke presenter, komplimanger å annat, vaäre egentligne mä folk nuförtia? Fan de vill bara HA och HA!!! NI Är fanimej allesamman likadanna. Om ni bare fjäskar litä mer kan jag tänka mig att knullla er.

 

Sökmotoroptimering

är det som nästan alla vet inte bara något som sker på yolasite utan även på flera Svenska Sajter och hemsidor, Sökmotoroptimering hos svenska Hemsida 24 är inget undantag. Inte heller Sökmotoroptimering hos eller Sökmotoroptimering hos. Allt för SEO.

Det här inlägget postades i Hobbyer och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.