ADHD Test

Såg ett bra ADHD test och tydligen har alla kopierat samma test. Det är lika bra att göra samma sak själv. Vem som helst kan ta det här testet och sätta det på sin egna hemsida. 🙂ADHD test

Testet är för vuxna

Annars inget nytt, har bajsat några gånger i dag men magen kändes ganska normal, men vad gör man inte för att bryta statistiken?
Hade tänkt ladda upp lite bilder av min frukost som var knäckebrömackor med en halv böckling, mest för att du ska kunna höra på ljudet som också skulle spelas in, men så fan glömde ja det va.

En annan gång baby. Another time baby!

Men erkänn att det kanske skulle vart en bra medicin mot ensamheten de tunga nattmörka kvällarna som komma skall, att höra mig tröstsamt gneta i mig lite knäckebröd. Men sånt är live, du kan inte få allt liksom.  Urinvägsinfektioner, halsfluss och gallsten är bara kultursjukdomar för inga hundar ha sagt sig ha något sådant, alltså kan det inte finnas va?

En massa ok småvideo om ADHD å sånna grejer va. Öh. Pöka.

Läs även andra bloggares åsikter om ADHD Test  foton

ADHD Center

Det här inlägget postades i ADHD Test. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ADHD Test

  1. Mats skriver:

    Jag har dokumenterad ADHD Vart uträff när jag gick i 9an .. Jävligt sent tycker jag .. Hade jag fått hjälp tidigare så hade jag aldrig hamnat där jag är nu ..:(

  2. Ping: Nytt ADHD Test på G « Kungabloggen

Kommentarsfältet är stängt.