Fiskbullar ger och botar ADHD

Tidigare i veckan eller om det var förra månaden någon gång drömde jag att fiskbullar kan ge ADHD, några dagar senare eller om det var en månad tidigare (spela roll då) så drömde jag att ADHD kan man bota genom fiskbullar. Om det måste vara ABBAS fiskbullar eller om det går bra med norska hemmabakta har jag faktiskt ingen aning om men du kan väl pröva dig fram själv för helvete, jag ska väl inte göra allt åt dig?

Jag stödjer CONCERTA ADHD COACH kamp tillbaka trotts fotskadan! Må torrsprickan läka! Men å andra sidan kommer det fram mycket intressant info med honom i bädden, utbildningsvideon för NT till exempel. Bra att neurotypiska får lära sig mer om Aspergers syndrom och om skolsystemet blir lite mindre stereotypt, kanske en dag till och med kan ta hänsyn till varje individ som rymms däruti?

http://cid-79e8cca66f107072.skydrive.live.com/embedrowdetail.aspx/ADDOC/ADHDUNCORRECTEDPROOFCG72FullGuideline1.PDF

Hemlig info om concerta de försöker dölja för oss.

Det här inlägget postades i ADHD CONCERTA RITALIN. Bokmärk permalänken.